Tadeáš Čákora

Bakalářská práce

Strategická analýza firmy Lidl Česká republika v.o.s.

Strategic analysis of Lidl Česká republika v.o.s.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá strategickou analýzou firmy Lidl Česká republika v.o.s. Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnotit pozici firmy na trhu s ohledem na hlavní konkurenční firmy v odvětví. Práce se dělí na dvě části na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje nástroje externí a interní analýzy. Praktická část identifikuje a vyhodnocuje silné a slabé stránky uvnitř firmy, dále …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with a strategic analysis of Lidl Czech Republic v.o.s. The main aim of this thesis is to evaluate the position of the company on the market with respect to the main competitors in the industry. The thesis is divided into two parts into a theoretical and a practical part. The theoretical part describes the tools of external and internal analysis. The practical part identifies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2020
  • Vedoucí: Luboš Smrčka
  • Oponent: Jaroslav Schönfeld

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79871