Strategická analýza firmy Lidl Česká republika v.o.s. – Tadeáš Čákora
Tadeáš Čákora
Bakalářská práce
Strategická analýza firmy Lidl Česká republika v.o.s.
Strategic analysis of Lidl Česká republika v.o.s.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá strategickou analýzou firmy Lidl Česká republika v.o.s. Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnotit pozici firmy na trhu s ohledem na hlavní konkurenční firmy v odvětví. Práce se dělí na dvě části na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje nástroje externí a interní analýzy. Praktická část identifikuje a vyhodnocuje silné a slabé stránky uvnitř firmy, dále …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with a strategic analysis of Lidl Czech Republic v.o.s. The main aim of this thesis is to evaluate the position of the company on the market with respect to the main competitors in the industry. The thesis is divided into two parts into a theoretical and a practical part. The theoretical part describes the tools of external and internal analysis. The practical part identifies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79871
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2020
- Vedoucí: Luboš Smrčka
- Oponent: Jaroslav Schönfeld
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79871
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace principů logistické technologie Just in Time ve společnosti Lidl Česká Republika, v. o. s.
Markéta Palcerová -
Mezipodnikové srovnání vybraných poměrových ukazatelů společností Lidl Česká republika v.o.s. a Penny Market s.r.o.
Veronika Gardlová -
Maloobchodní prostředí na tuzemském trhu se zaměřením na společnost LIDL Česká republika v. o. s.
Tereza Augustová -
Hodnocení spokojenosti zákazníků společnosti Lidl Česká republika v.o.s.
Adéla Krejčová -
Maloobchodní činnosti v Lidl Česká republika v.o.s.
Pavla Absolonová -
Analýza marketingového mixu společnosti Lidl Česká republika v.o.s.
Markéta Melounová -
Ocenění maloobchodního řetězce Lidl Česká republika v.o.s.
Filip Chodl -
Analýza marketingového mixu společnosti Lidl Česká republika v.o.s.
Kristýna Ambrožová