Strategická analýza firmy Lidl Česká republika v.o.s. – Tadeáš Čákora
Tadeáš Čákora
Bachelor's thesis
Strategická analýza firmy Lidl Česká republika v.o.s.
Strategic analysis of Lidl Česká republika v.o.s.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá strategickou analýzou firmy Lidl Česká republika v.o.s. Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnotit pozici firmy na trhu s ohledem na hlavní konkurenční firmy v odvětví. Práce se dělí na dvě části na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje nástroje externí a interní analýzy. Praktická část identifikuje a vyhodnocuje silné a slabé stránky uvnitř firmy, dále …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with a strategic analysis of Lidl Czech Republic v.o.s. The main aim of this thesis is to evaluate the position of the company on the market with respect to the main competitors in the industry. The thesis is divided into two parts into a theoretical and a practical part. The theoretical part describes the tools of external and internal analysis. The practical part identifies …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 9. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79871
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2020
- Supervisor: Luboš Smrčka
- Reader: Jaroslav Schönfeld
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79871
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Aplikace principů logistické technologie Just in Time ve společnosti Lidl Česká Republika, v. o. s.
Markéta Palcerová -
Mezipodnikové srovnání vybraných poměrových ukazatelů společností Lidl Česká republika v.o.s. a Penny Market s.r.o.
Veronika Gardlová -
Maloobchodní prostředí na tuzemském trhu se zaměřením na společnost LIDL Česká republika v. o. s.
Tereza Augustová -
Hodnocení spokojenosti zákazníků společnosti Lidl Česká republika v.o.s.
Adéla Krejčová -
Maloobchodní činnosti v Lidl Česká republika v.o.s.
Pavla Absolonová -
Analýza marketingového mixu společnosti Lidl Česká republika v.o.s.
Markéta Melounová -
Ocenění maloobchodního řetězce Lidl Česká republika v.o.s.
Filip Chodl -
Analýza marketingového mixu společnosti Lidl Česká republika v.o.s.
Kristýna Ambrožová