Regionální svazek obcí Bohdanečsko - marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu – Bc. Petra Janková
Bc. Petra Janková
Diplomová práce
Regionální svazek obcí Bohdanečsko - marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu
The Microregion Bohdanečsko - Marketing Strategy of Tourism Development
Anotace:
Diplomová práce je rozdělena na čtyři části. V první části (popisné) jsou rozpracovány teoretické poznatky týkající se cestovního ruchu a marketingu, regionálního marketingu a marketingové strategie, z kterých autorka vycházela v průběhu zpracování práce. Druhá část (analytická) obsahuje dvě analýzy: situační analýzu, která se zabývá základní charakteristikou mikroregionu a jeho členských obcí, současných …víceAbstract:
The thesis is divided into 4 parts. In the first part (descriptive) the author deals with teoretical findings concerning tourism and marketing in general as well as regional marketing and marketing strategy and uses them as a starting point in the course of her work. The second part (ananlytical) contains two analyses: a situational analysis concerned with the basic characteristics of the microregion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2006
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2006
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Janková, Petra. Regionální svazek obcí Bohdanečsko - marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu. Pardubice, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Ekonomika veřejného sektoru
Práce na příbuzné téma
-
Marketing rozvoje regionů a měst v České republice
Michaela Jandová -
Teritoriální marketing na příkladu norských olympijských měst
Kristýna Kulhavá -
Marketing kulturních organizací a institucí na Příbramsku
Michal Gerčák -
Návrh marketingové strategie pro regionální letiště
Adam Faldyna -
Komplexní regionální marketing vybrané obce Ústeckého kraje
Pavlína Fousová -
Formy a efekty spolupráce hotelu s místními subjekty. (Analýza lázeňského garni hotelu Léčebné lázně Bohdaneč a.s.)
Josef Šafránek -
Marketing lázeňských služeb se zaměřením na Lázně Bohdaneč
Kristýna Pulčeská -
Léčebné lázně Bohdaneč
Nikola Kolínková