Regionální svazek obcí Bohdanečsko - marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu – Bc. Petra Janková
Bc. Petra Janková
Master's thesis
Regionální svazek obcí Bohdanečsko - marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu
The Microregion Bohdanečsko - Marketing Strategy of Tourism Development
Abstract:
Diplomová práce je rozdělena na čtyři části. V první části (popisné) jsou rozpracovány teoretické poznatky týkající se cestovního ruchu a marketingu, regionálního marketingu a marketingové strategie, z kterých autorka vycházela v průběhu zpracování práce. Druhá část (analytická) obsahuje dvě analýzy: situační analýzu, která se zabývá základní charakteristikou mikroregionu a jeho členských obcí, současných …moreAbstract:
The thesis is divided into 4 parts. In the first part (descriptive) the author deals with teoretical findings concerning tourism and marketing in general as well as regional marketing and marketing strategy and uses them as a starting point in the course of her work. The second part (ananlytical) contains two analyses: a situational analysis concerned with the basic characteristics of the microregion …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2006
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2006
- Supervisor: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANKOVÁ, Petra. \textit{Regionální svazek obcí Bohdanečsko - marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2006. Available from: https://theses.cz/id/xggjg7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Janková, Petra. Regionální svazek obcí Bohdanečsko - marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu. Pardubice, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Economics of Public Sector
Theses on a related topic
-
Marketing rozvoje regionů a měst v České republice
Michaela Jandová -
Teritoriální marketing na příkladu norských olympijských měst
Kristýna Kulhavá -
Návrh marketingové strategie pro regionální letiště
Adam Faldyna -
Komplexní regionální marketing vybrané obce Ústeckého kraje
Pavlína Fousová -
Optimalizace marketingové strategie
Magdaléna Nováková -
Formy a efekty spolupráce hotelu s místními subjekty. (Analýza lázeňského garni hotelu Léčebné lázně Bohdaneč a.s.)
Josef Šafránek -
Marketing lázeňských služeb se zaměřením na Lázně Bohdaneč
Kristýna Pulčeská -
Léčebné lázně Bohdaneč
Nikola Kolínková