Bc. Petra Janková

Master's thesis

Regionální svazek obcí Bohdanečsko - marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu

The Microregion Bohdanečsko - Marketing Strategy of Tourism Development
Abstract:
Diplomová práce je rozdělena na čtyři části. V první části (popisné) jsou rozpracovány teoretické poznatky týkající se cestovního ruchu a marketingu, regionálního marketingu a marketingové strategie, z kterých autorka vycházela v průběhu zpracování práce. Druhá část (analytická) obsahuje dvě analýzy: situační analýzu, která se zabývá základní charakteristikou mikroregionu a jeho členských obcí, současných …more
Abstract:
The thesis is divided into 4 parts. In the first part (descriptive) the author deals with teoretical findings concerning tourism and marketing in general as well as regional marketing and marketing strategy and uses them as a starting point in the course of her work. The second part (ananlytical) contains two analyses: a situational analysis concerned with the basic characteristics of the microregion …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2006

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2006
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Janková, Petra. Regionální svazek obcí Bohdanečsko - marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu. Pardubice, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Master programme / field:
Economic Policy and Administration / Economics of Public Sector