Martin Malcher
Bachelor's thesis
Organizace kulturní akce
Organisation of a cultural event
Abstract:
Cílem bakalářské práce je na základě situačních analýz podniků vytvořit kulturní event, pomocí kterého se v široké veřejnosti zvýší povědomí o daných podnicích a v konečném důsledku povede ke zvýšení návštěvnosti. Literární rešerše poslouží ke stanovení teoretických východisek, které budou aplikovány v empirické části. Empirická část se bude dělit na dvě důležité kapitoly, kde první bude situační analýza …moreAbstract:
Based on situational analyses of companies, the Bachelor thesis aims to create a cultural event, that will raise awareness of companies in the public and ultimately lead to increased attendance. Literary recherche will serve to establish theoretical starting points, which will be applied in the empirical part. The empirical part will be divided into two important chapters, where the first will be a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Bc. Ing. Tomáš Dania
- Reader: Jiří Tinka, externi
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Tourism Management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
Návrh strategie neziskové organizace Pop Academy, z.s.
Zuzana Radová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Projekt rozvoje event marketingových aktivit ve firmě ZELENKA Czech Republic s.r.o.
Zuzana Zeťová -
Využití strategického marketingu v event managementu
Katarzyna Gattnar -
Event marketing multikina
Klára Šulcová