Zvuk jako aktér - moc a organizace v prostoru nákupního centra – Bc. Tereza Pantůčková
Bc. Tereza Pantůčková
Master's thesis
Zvuk jako aktér - moc a organizace v prostoru nákupního centra
Sound as actor - power and organisaion of space in a shopping mall
Anotácia:
Práce se zabývá zvukem jako materiálním aspektem prostoru, který přenáší a generuje kulturní významy. Reaguje na vizuálně zaměřené tendence vnímání jak v běžném životě, tak i u prací zabývajících se materialitou a její pozici ve společnosti, a obrací svou pozornost na přehlížené, až „neviditelné“ sluchové vjemy. Staví na konceptu soundscape R.M. Schafera, který se zabývá celostním zvukovým aspektem …viacAbstract:
This thesis deals with sound as the material apect of space, which transmits and generates cultural meanings. It responds to visually centered tendencies of perception, which are both in everyday life and materiality-based works, and it draws attention to the overlooked and sometimes even „invisible“ auditory sensations. It is based on the concept of soundscape by R.M. Schafer, which deals with the …viacKľúčové slová
nákupní centrum materialita struktura soundscape shopping center materiality structure
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o6kzd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2016
- Vedúci: Mgr. Pavel Pospěch, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petr Fučík, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / odbor:
Sociology / Sociology
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Will shopping malls survive under the pressure of online shopping? How can shopping malls transform and be prepared for the digital era?
Ekaterina Efremova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Spádové oblasti velkých nákupních center
Martin Slezáček -
Analýza pozice nákupních center na českém trhu
Markéta Hrnčiarová -
Marketingové strategie nákupních center
Natálie Nestrašilová -
Dopravní poloha a dostupnost nákupních center v českých městech
Marek Sedláček