Ľudmila Tóthová

Diplomová práce

Marketingové komunikačné nástroje spoločnosti Nutricia a ich porovnanie voči konkurentom

Marketingové komunikační nástroje společnosti Nutricia a jejich porovnání vůči konkurentům
Anotace:
Na základě analýzy a komparace marketingových komunikačních nástrojů společnosti Nutricia a jejích konkurentů na trhu PKU přípravků, a následných expertních rozhovorů, je cílem práce sestavení doporučení, jak vylepšit komunikační nástroje společnosti Nutricia, a poukázat na které nástroje se má společnost primárně zaměřit. Teoretická část je věnována mezinárodnímu marketingu, jeho koncepcím a komunikaci …více
Abstract:
Based on the analysis and comparison of Nutricia's marketing communications tools and its competitors on the market of PKU products, and subsequent expert interviews, the aim of this work is to compile recommendations about how to improve Nutricia's communication tools and to indicate tools, which the company should primarily focus on. The theoretical part is focused on international marketing, its …více
Abstract:
Na základe analýzy a komparácie marketingových komunikačných nástrojov spoločnosti Nutricia a jej konkurentov na trhu PKU prípravkov, a následných expertných rozhovorov, je cieľom práce zostavenie odporúčaní, ako vylepšiť komunikačné nástroje spoločnosti Nutricia, a poukázať, na ktoré nástroje sa má spoločnosť primárne zamerať. Teoretická časť je venovaná medzinárodnému marketingu, jeho koncepciám …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2018
  • Vedoucí: Jana Boučková
  • Oponent: Peter Hajduček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71613