Marketingové komunikačné nástroje spoločnosti Nutricia a ich porovnanie voči konkurentom – Ľudmila Tóthová
Ľudmila Tóthová
Diplomová práce
Marketingové komunikačné nástroje spoločnosti Nutricia a ich porovnanie voči konkurentom
Marketingové komunikační nástroje společnosti Nutricia a jejich porovnání vůči konkurentům
Anotace:
Na základě analýzy a komparace marketingových komunikačních nástrojů společnosti Nutricia a jejích konkurentů na trhu PKU přípravků, a následných expertních rozhovorů, je cílem práce sestavení doporučení, jak vylepšit komunikační nástroje společnosti Nutricia, a poukázat na které nástroje se má společnost primárně zaměřit. Teoretická část je věnována mezinárodnímu marketingu, jeho koncepcím a komunikaci …víceAbstract:
Based on the analysis and comparison of Nutricia's marketing communications tools and its competitors on the market of PKU products, and subsequent expert interviews, the aim of this work is to compile recommendations about how to improve Nutricia's communication tools and to indicate tools, which the company should primarily focus on. The theoretical part is focused on international marketing, its …víceAbstract:
Na základe analýzy a komparácie marketingových komunikačných nástrojov spoločnosti Nutricia a jej konkurentov na trhu PKU prípravkov, a následných expertných rozhovorov, je cieľom práce zostavenie odporúčaní, ako vylepšiť komunikačné nástroje spoločnosti Nutricia, a poukázať, na ktoré nástroje sa má spoločnosť primárne zamerať. Teoretická časť je venovaná medzinárodnému marketingu, jeho koncepciám …víceKlíčová slova
Mezinárodní marketing Marketingové komunikační nástroje Klastr Etika ve farmaceutickém průmyslu Fenylketonurie
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71613
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2018
- Vedoucí: Jana Boučková
- Oponent: Peter Hajduček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71613
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia vo farmaceutickom priemysle
Ján Koč -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Komunikační nástroje a návrh komunikační strategie vybrané firmy
Šárka Mottlová -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Marketingové komunikační nástroje
Petr TRÉGNER -
Analýza marketingové komunikační kampaně ve vybrané společnosti
Patrik Antošík