Ing. Margarita Lapotko

Diplomová práce

Magnitude of Corporate communication with media

Magnitude of Corporate communication with media
Abstract:
Today’s world is becoming more media centric. New technologies over the past few years have revolutionized traditional methods of transmission media, and radically changed the contours of modern media space. This work examines the role of media in society and within the companies’ communication. The first part is devoted to the main characteristics of corporate communication. It explores how corporate …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
  • Oponent: Mgr. Pavel Kotyza

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní