Vytvoření portfolia senzorických her a cvičení jako podpora přípravy počátečního čtení a psaní – Iva ZAVADILOVÁ
Iva ZAVADILOVÁ
Diplomová práce
Vytvoření portfolia senzorických her a cvičení jako podpora přípravy počátečního čtení a psaní
Creation of a collection of sensoric games and exercises as a support for elementary reading and writing training
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématikou počáteční čtenářské a písařské gramotnosti a možnosti jejího rozvoje pomocí didaktických her. Jejím hlavním obsahem je sborník her a cvičení tříděný dle schopností, které chceme pro účely elementárního čtení a psaní rozvíjet. Hry obsahují alternativy, postřehy a doporučení plynoucí z vlastní praxe. Práce dále teoreticky seznamuje se souvisejícími otázkami, tedy s …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on elementary reading and writing skills and on the options of it´s development through didactic games. Main content of this work is a collection of games and exercises sorted by required skills of elementary reading and writing. Games contain alternatives, observations and recommendations from author´s own experience. The thesis includes related issues like methods of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jarmila Wagnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZAVADILOVÁ, Iva. \textit{Vytvoření portfolia senzorických her a cvičení jako podpora přípravy počátečního čtení a psaní}. Online. Diplomová práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/xgwhhk/.
Jak správně citovat práci
ZAVADILOVÁ, Iva. Vytvoření portfolia senzorických her a cvičení jako podpora přípravy počátečního čtení a psaní. Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Metody čtení a psaní v 1. třídách ZŠ se zaměřením na studijní výsledky žáků
Lucie KÖRBEROVÁ -
Metody čtení a psaní v brněnských školách
Marcela FUKAČOVÁ -
Užití genetické metody čtení v praxi
Lucie SOUČKOVÁ -
Vliv výukové metody na vývoj kvality čtení s porozuměním u žáků 1. ročníku ZŠ
Marcela FRYŠTACKÁ -
Rychlé jmenování obrázků u žáků ve 2. třídě základní školy a základní školy logopedické jako prediktor úspěchu ve čtení a psaní
Anita ZLATOHLÁVKOVÁ -
Metody a formy práce využívané ve výuce čtení a psaní v první a druhé třídě základní školy.
Petra HADRAVOVÁ -
Školní zralost a vstup dítěte do školy
Michaela SEMMELBAUEROVÁ -
Školní zralost a připravenost
Aneta DOSTÁLOVÁ