Vyhodnocení produktové strategie Komerční banky a.s. – BcA. Jitka Koubová
BcA. Jitka Koubová
Master's thesis
Vyhodnocení produktové strategie Komerční banky a.s.
Evaluation of Komerční banka’s Product Strategy
Abstract:
Práce se zabývá vyhodnocením produktové strategie Komerční banky, a.s. (KB) pro individuální klienty v kontextu porovnání s konkurenčními bankami působícími na českém trhu. Protože bankovní instituce na první pohled nabízejí stejné produkty, má práce potvrdit či vyvrátit, zda KB poskytuje kompletní produktové portfolio a zda strategie produktů KB splňuje potřeby, přání a očekávání klientů. Práce dále …moreAbstract:
The final thesis evaluates the product strategy for individual clients of KB in comparison to other Czech banks. At the first glance, every single bank offers the same products. Therefore, this thesis should either confirm or deny the statement above related to KB; if this bank really offers a complete portfolio of products; if the bank product strategy fulfills needs, wishes and expectations of its …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/htiy3/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová