Elizaveta Makarova

Diplomová práce

Omnichannel approach for customer journey optimization for Czech SMEs via marketing automation

Omnichannel approach for customer journey optimization for Czech SMEs via marketing automation
Anotace:
This thesis aims to evaluate the level of implementation and awareness of omnichannel strategy and marketing automation among Czech SMEs. To address the research question, this study adopts a three-phased research design that consists of interviews with the industry experts, qualitative industry benchmarking, and a case study. Based on performed qualitative analysis and derived omnichannel scoring …více
Abstract:
This thesis aims to evaluate the level of implementation and awareness of omnichannel strategy and marketing automation among Czech SMEs. To address the research question, this study adopts a three-phased research design that consists of interviews with the industry experts, qualitative industry benchmarking, and a case study. Based on performed qualitative analysis and derived omnichannel scoring …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
  • Vedoucí: Martin Machek
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86907

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program:
International Management

Práce na příbuzné téma