Omnichannel approach for customer journey optimization for Czech SMEs via marketing automation – Elizaveta Makarova
Elizaveta Makarova
Diplomová práce
Omnichannel approach for customer journey optimization for Czech SMEs via marketing automation
Omnichannel approach for customer journey optimization for Czech SMEs via marketing automation
Anotace:
This thesis aims to evaluate the level of implementation and awareness of omnichannel strategy and marketing automation among Czech SMEs. To address the research question, this study adopts a three-phased research design that consists of interviews with the industry experts, qualitative industry benchmarking, and a case study. Based on performed qualitative analysis and derived omnichannel scoring …víceAbstract:
This thesis aims to evaluate the level of implementation and awareness of omnichannel strategy and marketing automation among Czech SMEs. To address the research question, this study adopts a three-phased research design that consists of interviews with the industry experts, qualitative industry benchmarking, and a case study. Based on performed qualitative analysis and derived omnichannel scoring …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86907
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Přemysl Průša
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86907
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Management
Práce na příbuzné téma
-
Digital Marketing: The use and development in Nigeria
Femi Micheal Awolesi