Inkluze dětí předškolního věku v mateřské škole prostřednictvím hudebních činností – Pavlína LIBERDOVÁ
Pavlína LIBERDOVÁ
Bachelor's thesis
Inkluze dětí předškolního věku v mateřské škole prostřednictvím hudebních činností
Inclusion of preschool children in nursery school trough musical activities
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá inkluzí dětí předškolního věku v mateřské škole a její možnou realizací prostřednictvím hudebních činností. Teoretická část se věnuje vymezení pojmů inkluze, inkluzivní vzdělávání, inkluze v předškolním vzdělávání, ve kterém hrají hlavní role dítě předškolního věku, dítě se speciálními vzdělávacími potřebami a učitelka mateřské školy. Poslední kapitola je zaměřena na inkluzi …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the inclusion of preschool children in nursery school and their possible realisation through musical activities. The theoretical part deals with the definition of inclusion concepts, inclusive education, inclusion in preschool education, in which the main role has a pre-school child, a child with special educational needs and nursery teacher. The last chapter is focused …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2018
Thesis defence
- Date of defence: 10. 5. 2018
- Supervisor: Mgr. Jana Navrátilová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LIBERDOVÁ, Pavlína. \textit{Inkluze dětí předškolního věku v mateřské škole prostřednictvím hudebních činností}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2018. Available from: https://theses.cz/id/xhdm74/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
LIBERDOVÁ, Pavlína. Inkluze dětí předškolního věku v mateřské škole prostřednictvím hudebních činností. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková