Moderní nástroje internetového marketingu – Bc. Barbora Žákovcová
Bc. Barbora Žákovcová
Master's thesis
Moderní nástroje internetového marketingu
Modern internet marketing tools
Anotácia:
Tématem diplomové práce jsou moderní nástroje internetového marketingu. Teoretická část se zabývá teorií internetového marketingu, současnými trendy v online komunikaci, které hýbu mediálním světem. V poslední kapitole teoretické části se práce věnuje plánování a realizaci online kampaně. Praktická část promítá mé pracovní zkušenosti z prostředí internetového provozovatele, kde jsem načerpala mnoho …viacAbstract:
The topic of the masters project is modern internet marketing tools. The theoretical part deals with the theory of internet marketing, current trends in online communication that move the media world. In the last chapter of the theoretical part deals with the planning and the implementation of online campaigns. The practical part reflects my work experience from environment of internet operator. In …viacKľúčové slová
Marketing marketingový mix internetový marketing online marketing marketingová komunikace komunikační mix reklama trendy mediální plánování obsahový marketing Marketing marketing mix internet marketing marketing communication communication mix advertising trends media planning content marketing
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uue9q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2015
- Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Obsahový marketing: Analýza účinnosti vybraných nástrojů obsahového marketingu
Lukáš Paták -
Obsahový marketing ve veřejných knihovnách a návrh obsahové strategie pro knihovnu Na Křižovatce
Lenka Kupková -
Obsahový marketing pro malé a střední podniky
Petr Hase -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků