Ing. Darina Podlenová

Bachelor's thesis

Reklama a její účinnost

Efficiency of advertising
Anotácia:
Abstrakt Tato bakalářská práce se zabývá reklamou a její účinností. Snaží se sdělit základní principy fungování reklamy. Pozornost je věnována propagaci a komunikaci, které neodmyslitelně s reklamou souvisejí. Zjišťuje, jak funguje psychologie v reklamě, jaké jsou způsoby přesvědčování a které prvky reklamy ovlivňují spotřebitele. Práce vychází z odborné české i zahraniční literatury. V praktické části …viac
Abstract:
Abstract / Abstrakt This bachelor work deals with advertisement and its effectivity.It tries to tell us the basic principles and function of advertisement. Attention is dedicated to promotion and comunication, which are inherently connected with advertisement.Also, it tries to find out how the psychology works in advertisement, what are common ways of persuading and which elements of advertisement …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2009
  • Vedúci: Ing. Anna Kočová
  • Oponent: Mgr. Stanislava Borejová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní