Ing. Darina Podlenová
Bachelor's thesis
Reklama a její účinnost
Efficiency of advertising
Anotácia:
Abstrakt Tato bakalářská práce se zabývá reklamou a její účinností. Snaží se sdělit základní principy fungování reklamy. Pozornost je věnována propagaci a komunikaci, které neodmyslitelně s reklamou souvisejí. Zjišťuje, jak funguje psychologie v reklamě, jaké jsou způsoby přesvědčování a které prvky reklamy ovlivňují spotřebitele. Práce vychází z odborné české i zahraniční literatury. V praktické části …viacAbstract:
Abstract / Abstrakt This bachelor work deals with advertisement and its effectivity.It tries to tell us the basic principles and function of advertisement. Attention is dedicated to promotion and comunication, which are inherently connected with advertisement.Also, it tries to find out how the psychology works in advertisement, what are common ways of persuading and which elements of advertisement …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jarlz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2009
- Vedúci: Ing. Anna Kočová
- Oponent: Mgr. Stanislava Borejová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Perception of Femininities in Advertisement by Women
Alžbeta Bachtíková -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Reklama, spotřební chování a plánování komunikační strategie
Aleš Zalabák -
Psychologie reklamy - aktuální trendy
Jana Nováková -
Psychologická analýza obsahu reklamy
Mariya Ryzhikova -
Design reklamy z pohledu neuromarketingu
Michaela Bohumínská