Model zákaznické segmentace vybraného podniku – Bc. Jakub Lustyk
Bc. Jakub Lustyk
Diplomová práce
Model zákaznické segmentace vybraného podniku
Model of customer segmentation of the given company
Anotace:
Předmětem diplomové práce na téma „Model zákaznické segmentace vybraného podniku“ je implementace mých dosavadních poznatků a vědomostí o marketingu a marketingových analýzách do konkrétního podniku Hypoxie Group s.r.o. Situační marketingová analýza a poznání vnitřního a blízkého prostředí firmy a stanovení sil, které působí na podnik povedou k vytvoření nové podnikové strategie. Daná strategie sestavena …víceAbstract:
The subject of this diploma theses „The model of customer segmentation“ is to implement my actual knowledge about marketing and marketing analysis into a particular company Hypoxie Group. Situational marketing analysis and the knowledge of inner and micro environment of the company with a setting of powers that interact with a company itself will lead into a new company strategy. This new strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ard6w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Market entry strategy of Ben & Jerry’s to the Russian market: is there market for a sustainable brand in the Russian Federation?
Gasan Gasanov -
Market Entry Strategy: Scope Consulting LLC. Into a European Market
Rafail Mamedov -
Market Entry Strategy for Frutiko Entering the German Market
Eliška Popová -
Market Entry Strategy for Countrylife into Russian Market
Tatiana Lifanova -
Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy
Monika Škorcová -
Strategy and conditions for entering the European market
Silvia Bobeková -
Go-to-market strategie pro uvedení značky na nový trh
Diliara Abdiukhanova