Jitka JAROLÍMOVÁ

Diplomová práce

Marketingová strategie města Žatec v oblasti cestovního ruchu

Marketing strategy of the City Žatec in tourism
Anotace:
Tématem mé diplomové práce je ?Marketingová strategie města Žatec v oblasti cestovního ruchu?. Cílem práce je zhodnocení marketingové koncepce cestovního ruchu na Žatecku, posouzení slabých a silných stránek a návrh vhodné marketingové strategie. Práce se soustředí na charakteristiku města Žatce a jeho zajímavostí, včetně jedinečného komplexu Chrám Chmele a Piva. Obsah práce je rozdělen do čtyř hlavních …více
Abstract:
The theme of my work is ?Marketing Strategy of the City Žatec in the Tourist Industry?. The goal of the work is to evaluate the marketing conception of tourisim in Žatec region, to judge weak and strong points and to propose suitable marketing strategies. The work focuses on the characteristics of Žatec and its sightseeings including the unique complex the Temple of Hops and Beer. The work is divided …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JAROLÍMOVÁ, Jitka. Marketingová strategie města Žatec v oblasti cestovního ruchu. Ústí nad Labem, 2014. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management