Jitka JAROLÍMOVÁ

Master's thesis

Marketingová strategie města Žatec v oblasti cestovního ruchu

Marketing strategy of the City Žatec in tourism
Abstract:
Tématem mé diplomové práce je ?Marketingová strategie města Žatec v oblasti cestovního ruchu?. Cílem práce je zhodnocení marketingové koncepce cestovního ruchu na Žatecku, posouzení slabých a silných stránek a návrh vhodné marketingové strategie. Práce se soustředí na charakteristiku města Žatce a jeho zajímavostí, včetně jedinečného komplexu Chrám Chmele a Piva. Obsah práce je rozdělen do čtyř hlavních …more
Abstract:
The theme of my work is ?Marketing Strategy of the City Žatec in the Tourist Industry?. The goal of the work is to evaluate the marketing conception of tourisim in Žatec region, to judge weak and strong points and to propose suitable marketing strategies. The work focuses on the characteristics of Žatec and its sightseeings including the unique complex the Temple of Hops and Beer. The work is divided …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 3. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

JAROLÍMOVÁ, Jitka. Marketingová strategie města Žatec v oblasti cestovního ruchu. Ústí nad Labem, 2014. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Master programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management