Marketingová komunikace e-shopu s módou – Liliana Jurečková
Liliana Jurečková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace e-shopu s módou
Marketing Communication of Fashion E-shop
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na trh s módou v online prostředí. Konkrétně rozebírá mar-ketingovou komunikaci společnosti ZOOT a.s. a její vliv na dvě cílové skupiny žen. Jed-notlivé nástroje marketingové komunikace a pojmy týkající se módního průmyslu jsou odborně rozebrány v teoretické části. Ta vytváří základ pro praktickou část, která se za-bývá analýzou marketingové komunikace i v konkurenčním …viacAbstract:
The bachelor thesis focuses on the fashion market in the online environment. Particularly it analyses the marketing communication of ZOOT, and its impact on two target groups of women. The individual tools of marketing communication and terms related to the fashion industry are analysed in the theoretical part, which creates base for practical part as well. Practical part is focused on the analysis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jurečková, Liliana. Marketingová komunikace e-shopu s módou. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka -
Marketingová komunikace módní značky Hennes & Mauritz
Veronika Jobbová -
Marketingová komunikace vybrané módní značky
Vanesa Mikéciová -
Marketingová komunikace módní značky Represent
Filip Hájek -
Analýza marketingové komunikace módní značky
Adam Halík -
Marketingová komunikace výrobce luxusních módních doplňků
Nikola Klasovská -
Projekt posílení digitální marketingové komunikace vybrané módní společnosti
Adéla Rafajová