Hodnocení spokojenosti zákazníků firmy MAHR s.r.o. – Jan Rehberger
Jan Rehberger
Bakalářská práce
Hodnocení spokojenosti zákazníků firmy MAHR s.r.o.
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je hodnocení spokojenosti zákazníků firmy MAHR s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vychází z dostupné odborné literatury, popisuje pojmy z oblasti marketingu a marketingového výzkumu. V praktické části je stručně představena firma a její služby. Na základě vytvořeného dotazníku je analyzován současný stav spokojenosti zákazníků. Ze …víceAbstract:
The purpose of this bachelor thesis concerns about the evaluation of customer’s satisfaction in MAHR s.r.o. company. The thesis is divided into theoretical and practical parts. Theoretical part is based on literature review and describes terms from area of marketing and marketing research. In practical part there is a short introduction of MAHR s.r.o. company and its services. The current rate of customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2019
Identifikátor:
http://theses.cz/id/xi4z10/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Spokojenost zákazníků v hotelu Centrum
Lucie Lichnovská -
Spokojenost zákazníka v maloobchodě
Štěpánka Jakubcová -
Spokojenost zákazníka.
Eva Šťastná -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Gabriela Petáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva