Bc. Jitka Miškovská

Master's thesis

Komunikační strategie Galerie Kladno

Galerie Kladno Communication Strategy
Abstract:
Tématem práce je analýza komunikační strategie nové volnočasové instituce Galerie Kladno. V r. 2013 vznikl na místě původní galerie obrazů moderní multifunkční podnik s možností kulturního i gastronomického vyžití. V teoretické části se práce zabývá vysvětlením pojmů neziskový sektor a typologií tohoto sektoru. Charakterizuje typické marketingové nástroje, cílovou skupinu, věnuje se pojmu art marketing …more
Abstract:
The subject of this thesis is Communication Strategy of new institution Galerie Kladno. The new modern multifunction institution with gastronomy and cultural activities was opened in 2013 in place of original gallery. This works concentrates in its theoretical parts on explaining of the terms like non - profit organization and typologies of this. The work characterizes typical marketing tools, target …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2014
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: PhDr. Petr Váňa

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní