Bc. Jitka Miškovská
Master's thesis
Komunikační strategie Galerie Kladno
Galerie Kladno Communication Strategy
Abstract:
Tématem práce je analýza komunikační strategie nové volnočasové instituce Galerie Kladno. V r. 2013 vznikl na místě původní galerie obrazů moderní multifunkční podnik s možností kulturního i gastronomického vyžití. V teoretické části se práce zabývá vysvětlením pojmů neziskový sektor a typologií tohoto sektoru. Charakterizuje typické marketingové nástroje, cílovou skupinu, věnuje se pojmu art marketing …moreAbstract:
The subject of this thesis is Communication Strategy of new institution Galerie Kladno. The new modern multifunction institution with gastronomy and cultural activities was opened in 2013 in place of original gallery. This works concentrates in its theoretical parts on explaining of the terms like non - profit organization and typologies of this. The work characterizes typical marketing tools, target …moreKeywords
Komunikační strategie marketingová komunikace integrovaná marketingová komunikace marketingový mix event reklama podpora prodeje sponzoring nezisková organizace. Communication strategy Marketing communication Integrated Marketing Communication Marketing mix Advertising Sales promotion Sponsorship Non-profit organization.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/r7x4i/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2014
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: PhDr. Petr Váňa
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza a návrh na zlepšení marketingové komunikace organizace Domov Vesna, příspěvková organizace.
Jan Nesrsta -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová