Silvie Dittertová

Master's thesis

Country of origin effect and the impact of brand nationality on the perception of quality in the luxury goods market

Country of origin effect and the impact of brand nationality on quality perception in the luxury goods market.
Anotácia:
Cílem práce je zkoumat postoj spotřebitelů s vyššími příjmy k zemi původu luxusního zboží se zaměřením na kvalitu zboží. Hlavní použitá metoda výzkumu je kvalitativní výzkum trhu založený na in-depth rozhovorech se spotřebiteli. Na základě těchto rozhovorů práce poukazuje na synergii odborné literatury zaměřené na problematiku zemi původu a luxusního zboží s očekáváním spotřebitelů ohledně kvality …viac
Abstract:
The purpose of this Master's Thesis is to investigate the attitudes of high net worth individuals toward country of origin information within the luxury goods market with respect to the quality of the products. The primary method used for the research is qualitative research based on in-depth interviews. Based on these in-depth interviews, the thesis demonstrates the synergy between the literature …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2015
  • Vedúci: Gina Cook
  • Oponent: Petr Král

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48052