Barbora Marešková

Master's thesis

Vliv sociálních sítí a recenzních portálů na spotřební chování účastníků cestovního ruchu

The impact of social media and review sites on consumer behaviour in tourism
Anotácia:
Cílem diplomové práce bylo zjistit vliv sociálních sítí a recenzních portálů na spotřební chování účastníků cestovního ruchu. V návaznosti na primární cíl byly zvoleny dva dílčí cíle týkající se rozdílů spotřebního chování u jednotlivých segmentů cestovního ruchu. Teoretická část práce seznamuje čtenáře s veškerými faktory, které mají vliv na spotřební chování a nejčastěji aplikovatelnými kritérii …viac
Abstract:
The aim of this thesis was to determine the influence of social media and review sites on consumer behaviour in tourism. In connection with the primary objective, two sub-objectives were set concerning the differences in consumption behaviour for each segment in tourism. The theoretical part of the thesis introduces all factors which have impact on consumer behaviour and the most commonly applicable …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2019
  • Vedúci: Martin Vaško
  • Oponent: Zuzana Kvítková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78152

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch