Influencer marketing a chování spotřebitele – Bc. Zuzana Rečlová
Bc. Zuzana Rečlová
Diplomová práce
Influencer marketing a chování spotřebitele
Influencer Marketing and Consumer Behaviour
Anotace:
Diplomová práca sa sústreďuje na Influencer marketing a jeho dopadu na spotrebiteľské správanie. Cieľom práce bolo porozumenie komunikácie influencerov a poznanie, akým spôsobom pôsobia reklamné apely, ktoré influenceri používajú v tzv. Obsahu, na spotrebiteľov v rôznych fázach nákupného správania. Teoretická časť rozsiahlou rešeršou dostupnej literatúry poskytla podklad pre zhotovenie fenomenologického …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on Influencer marketing and its impact on consumer behaviour. The aim of the thesis was comprehension of the communication of influencers and the knowledge of how advertising appeals used by influencers in their content affect consumers at various stages of the purchasing behaviour. The theoretical part consisting of the extensive search of available literature provided the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Rečlová, Zuzana. Influencer marketing a chování spotřebitele. Zlín, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Marketing management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza rizik influencer marketingu
Adriána Friedlová