Bc. Zuzana Rečlová

Diplomová práce

Influencer marketing a chování spotřebitele

Influencer Marketing and Consumer Behaviour
Anotace:
Diplomová práca sa sústreďuje na Influencer marketing a jeho dopadu na spotrebiteľské správanie. Cieľom práce bolo porozumenie komunikácie influencerov a poznanie, akým spôsobom pôsobia reklamné apely, ktoré influenceri používajú v tzv. Obsahu, na spotrebiteľov v rôznych fázach nákupného správania. Teoretická časť rozsiahlou rešeršou dostupnej literatúry poskytla podklad pre zhotovenie fenomenologického …více
Abstract:
The diploma thesis focuses on Influencer marketing and its impact on consumer behaviour. The aim of the thesis was comprehension of the communication of influencers and the knowledge of how advertising appeals used by influencers in their content affect consumers at various stages of the purchasing behaviour. The theoretical part consisting of the extensive search of available literature provided the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Rečlová, Zuzana. Influencer marketing a chování spotřebitele. Zlín, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Marketing management

Práce na příbuzné téma