Sára Fritzová
Bakalářská práce
Participativní divadlo
Participatory Theatre
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá nejen participativní účastí diváka na realizaci společného divadelního díla, ale i problematikou spolupráce s vlastní rodinou v reflexi a popisu inscenace Rodinná oslava. Cílem práce je retrospektivní náhled vzniku jedné inscenace a přiblížení osobního vkladu spolutvůrkyň a jejich rodin.První část popisuje vznik inscenace Rodinná oslava devising metodou. Sestavování týmu …víceAbstract:
This bachelor's thesis discusses not only the common participation of the spectator in the realization of a joint theatrical work but also with the issue of cooperation with ones own family in a reflection of the production Family Celebration. The aim of the work is to present a retrospective view of the origin of the production and an approach to the special contribution of the cocreators and their …víceKlíčová slova
participaceKlíčová slova
participativní divadloKlíčová slova
scénováníKlíčová slova
dokumentární divadloKlíčová slova
rituály a obřadyKlíčová slova
rodinaKlíčová slova
divadelní inscenace
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 8. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/16078
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
- Vedoucí: Kristýna TÄUBELOVÁ
- Oponent: Jan BAŽANT
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Dramatická umění / Scénografie alternativního a loutkového divadla
Práce na příbuzné téma
-
Participativní divadlo
Sofie Sticzayová -
Divadelní inscenace „Králova řeč“ v podání činoherního souboru Národního divadla Brno
Marie Koubová -
Profesionální inscenace jako východisko pro divadelní výchovu a vzdělávání na příkladu inscenace Maryša Divadla Petra Bezruče
Marie Klemensová -
Krysař, komparace divadelní inscenace E F. Buriana (1940) a rozhlasové inscenace v režii Josefa Henkeho (1964), případová studie
Eliška FERFECKÁ -
Dramaturgie inscenace Velký Gatsby v Divadle na Orlí
Michael Sodomka -
ZROZENÍ INSCENACE Z DUCHA HUDBY, hudební dramaturgie inscenace jako základ režijní interpretace
Hana Kovaříková -
Divadlo Facka. Analýza forem pohybového divadla, které využívá divadlo ve svých inscenacích
Aneta Bajerová -
Neviditelné divadlo jako prostor k dialogu o ageismu
Tomáš Fritschka