Teaching assistant in charge of children with ADHD. – Bc. Ivo Schmid, DiS.
Bc. Ivo Schmid, DiS.
Bachelor's thesis
Teaching assistant in charge of children with ADHD.
Teaching assistant in charge of children with ADHD.
Anotácia:
Práce nabízí srovnání čtyř různých žáků ze dvou různých základních škol, kterým bylo diagnostikováno primárně ADHD a způsob, jakým spolupracovali s asistentem pedagoga během hodin angličtiny v průběhu několika let. Teoretická část nabízí vysvětlení základních pojmů nezbytných pro plné porozumění problematiky inkluzivního vzdělávání. Praktická část potom nabízí čtyři případové studie, přičemž každá …viacAbstract:
The thesis offers the comparison of four different pupils from two different primary schools primarily diagnosed with ADHD and the way they interacted with the teaching assistant during their English lessons throughout several years. The theoretical part provides explanation of the basic terminology necessary for the full understanding of the issues of the inclusive education. The practical part then …viacKeywords
ADHD asistent pedagoga pedagogicko-psychologická poradna žák se speciálními vzdělávacími potřebami inkluze integrace legislativa případová studie teaching assistant pedagogical-psychological counselling centre pupil with special educational needs inclusion integration legislation case study
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tpqc2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedúci: Ing. Katarína Lexová, M.A.
- Oponent: Mgr. Bc. Michaela Šamalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Teacher Training in Foreign Languages - English Language
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ