Zuzana Fuxová

Master's thesis

Online marketingová strategie Grandhotelu Pupp

Analysis of Online Marketing Strategy of Grandhotel Pupp
Abstract:
Práce analyzuje a hodnotí marketingovou strategii Grandhotelu Pupp ve srovnání s jeho konkurencí, Grandhotelem Ambassador Národní dům. Zaměřuje se především na online atributy této strategie zahrnující webovou prezentaci hotelu na všech distribučních kanálech, které hotel využívá. V potaz jsou brány trendy, které právě v marketingu hrají klíčovou roli. První část práce teoreticky definuje ubytovací …more
Abstract:
The thesis analyses and evaluates a marketing strategy of the Grandhotel Pupp in comparison with its direct competitor, the Ambassador Grandhotel Narodni dum. The thesis focuses mainly on evaluating the online atributes of the marketing strategy including the online presentation of the hotel on all distribution channels the hotel uses. The main emphasis is put on current trends, because in marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 9. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2016
  • Supervisor: Jiřina Jenčková
  • Reader: Lenka Kauerová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49998

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch