Učitel mateřské školy jako významný mluvní vzor – Petra KLADIVOVÁ
Petra KLADIVOVÁ
Bachelor's thesis
Učitel mateřské školy jako významný mluvní vzor
Kindergarten teacher as an important speech model
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na osobnost učitele mateřské školy a jeho komunikační dovednosti. Cílem práce je zjistit řečovou a jazykovou úroveň učitelů, kteří takto působí na děti předškolního věku a ovlivňují je takřka dennodenně. Teoretická část je rozčleněna do tří hlavních kapitol, přičemž první z nich pojednává o osobnosti učitele mateřské školy. Vysvětluje a popisuje profesní kompetence učitele …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the personality of a kindergarten teacher and his communication skills. The work aims to find speech and language levels of teachers, who in that way have an influence on preschool children and almost daily affect children. The theoretical part is divided into three chapters, whereas the first one deals with the personality of a kindergarten teacher. It explains and describes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 7. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2021
- Supervisor: Mgr. Pavlína Kuldanová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KLADIVOVÁ, Petra. Učitel mateřské školy jako významný mluvní vzor. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Dítě předškolního věku v bilingvní rodině
Marcela Gardea -
Dítě předškolního věku s vývojovou dysfázií
Anna Juřinová -
Dítě předškolního věku v projektu Zdravá mateřská škola
Lucie Pecková -
Nenásilná komunikace v pojetí volnočasových pedagogů
Karolína Valoušková -
Pedagogická komunikace v praktickém vyučování na vybrané střední odborné škole
Marie Kalinová -
Komunikace a spolupráce rodiny s mateřskou školou
Sára Cimingová -
Pravidla komunikace ve školní třídě
Kateřina HILGERTOVÁ