Nam Hoang

Bakalářská práce

Marketing na sociálních sítích a jeho využití organizací AIESEC

Social network marketing and its usage of organization AIESEC
Anotace:
Úvod 1 Sociální sítě 1.1 Co jsou sociální sítě 1.2 Historie sociálních sítí 1.3 Uživatelé sociálních sítí 1.4 Druhy sociálních sítí 1.5 Nejznámější sociální sítě 1.5.1 Facebook 1.5.2 YouTube 1.5.3 LinkedIn 1.5.4 Twitter 1.5.5 Google+ 2 Marketing na sociálních sítích 2.1 Princip využití marketingu na sociálních sítích 2.1.1 Firemní profil 2.1.2 Reklama na hlavní stránce 2.1.3 Cílení uživatelů 2.2 Nejužívanější …více
Abstract:
Introduction 1 Social networks 1.1 What are social networks 1.2 History of social networks 1.3 Social network users 1.4 Type of social networks 1.5 Famous social networks 1.5.1 Facebook 1.5.2 YouTube 1.5.3 LinkedIn 1.5.4 Twitter 1.5.5 Google+ 2 Social network marketing 2.1 Social network marketing principle 2.1.1 Business profile 2.1.2 Newsfeed advertisement 2.1.3 Users targeting 2.2 The most using …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
  • Vedoucí: Jiří Sedláček
  • Oponent: Jiří Slaba

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45801

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Práce na příbuzné téma