Marketing na sociálních sítích a jeho využití organizací AIESEC – Nam Hoang
Nam Hoang
Bakalářská práce
Marketing na sociálních sítích a jeho využití organizací AIESEC
Social network marketing and its usage of organization AIESEC
Anotace:
Úvod 1 Sociální sítě 1.1 Co jsou sociální sítě 1.2 Historie sociálních sítí 1.3 Uživatelé sociálních sítí 1.4 Druhy sociálních sítí 1.5 Nejznámější sociální sítě 1.5.1 Facebook 1.5.2 YouTube 1.5.3 LinkedIn 1.5.4 Twitter 1.5.5 Google+ 2 Marketing na sociálních sítích 2.1 Princip využití marketingu na sociálních sítích 2.1.1 Firemní profil 2.1.2 Reklama na hlavní stránce 2.1.3 Cílení uživatelů 2.2 Nejužívanější …víceAbstract:
Introduction 1 Social networks 1.1 What are social networks 1.2 History of social networks 1.3 Social network users 1.4 Type of social networks 1.5 Famous social networks 1.5.1 Facebook 1.5.2 YouTube 1.5.3 LinkedIn 1.5.4 Twitter 1.5.5 Google+ 2 Social network marketing 2.1 Social network marketing principle 2.1.1 Business profile 2.1.2 Newsfeed advertisement 2.1.3 Users targeting 2.2 The most using …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45801
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedoucí: Jiří Sedláček
- Oponent: Jiří Slaba
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45801
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria