Alina Kurbatova

Bakalářská práce

Čeština a cizí jazyky v (české) reklamě v hotelnictví

Czech and foreign languages in the hotel advertising business
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá reklamou v hotelnictví a působením reklamy v cizích jazycich na společnost. Práce se skládá ze tři částí, teoretické, analytické a návrhové. Teoretická část je zaměřená na reklamu, její historie a vývoj, cíle, druhy, marketingový mix, a také na hotelnictví, jeho historie a vývoj, kategorizace a klasifikace hotelů. Analytická část je zaměřená na výzkum. Stanovila jsem hypotézy …více
Abstract:
Bachelor thesis deals with advertising in hotel business and influence of advertisment in foreign languages on society. The work consists of three parts: theoretical, analytical and proposal. The first chapter of the theoretical part is focused on the history of advertising and its evolution, advertising objectives, types of advertisments, marketing mix, history and development of the hotel industry …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
  • Vedoucí: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
  • Oponent: PhDr. Jaroslav Holoubek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví