Magdalena BENDOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza nákupního chování spotřebitelů se zaměřením na vybraný segment produktů

Analysis of buying behaviour of consumers with the focus on a selected product segment
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zaměřena na nákupního chování spotřebitelů, zabývá se faktory, které ovlivňují spotřebitele při nákupním rozhodování. Zajímá se také o to, zda spotřebitelé znají a zároveň využívají kosmetické produkty s obsahem přírodních látek. A to konkrétně od značek Yves Rocher, Manufaktura a Ryor. Teoretická část se zabývá problematikou nákupního chování spotřebitelů, definicí spotřebitele …viac
Abstract:
This bachelor thesis is focused on consumer buying behaviour. It deals with factors, which affect consumers during purchasing decisions. It analyzes whether consumers know and at the same time use cosmetic products contaning natural substances. And specifically from brands Yves Rocher, Manufaktura and Ryor. The theoretical part defines the basic conceps related to consumers buying behaviour , definition …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Michal Mičík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BENDOVÁ, Magdalena. Analýza nákupního chování spotřebitelů se zaměřením na vybraný segment produktů. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/