Didactic Potential of Board Games in Teaching English at Primary Schools – Bc. Simona Kopecká
Bc. Simona Kopecká
Bakalářská práce
Didactic Potential of Board Games in Teaching English at Primary Schools
Didactic Potential of Board Games in Teaching English at Primary Schools
Anotace:
Tato bakalářská práce se soustředí na využití deskových her ve výuce angličtiny. Cílem této práce je prozkoumat potenciál deskových her ve spojitosti se zapamatováním slovíček, ale také zjistit, zda hry zvyšují zájem a motivaci žáků při výuce angličtiny na základních školách. Práce se skládá z teoretické a empirické části. Teoretická část se nejdříve soustředí na hry ve vzdělávání, jsou představeny …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the use of board games in English language education. The aim of this thesis is to explore the didactic potential of board games in connection to vocabulary retention, as well as to ascertain whether games increase pupils’ interest and motivation in learning English at primary schools. The thesis consists of the theoretical and empirical part. The first part examines …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pkj1q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Social Media and Gaming: Social Psychological Contributions to English Language Acquisition in Pupils in Compulsory Lower Secondary School Education.
Daniel Mark Sargeant -
The Integration of Selected Thematic Areas of the Cross-Curricular Subject Environmental Education into English Language Lessons
Alexandra Müllerová -
Effective Strategies for Integrating Media Literacy Education into English Language Teaching
Markéta Šebestová -
Using visual aids for the presentation of vocabulary to young learners
Eva Drexlerová -
Příležitosti k ústní interakci a rozvoji komunikační kompetence při výuce angličtiny s interaktivní tabulí
Alena Dobrovolná -
Motivation, Satisfaction and Performance of Employees
Nataliya P'yatachenko -
Motivace zaměstnanců ve státním sektoru se zaměřením na nefinanční nástroje motivace
Lenka Ondřichová -
Vnímání památek UNESCO účastníky cestovního ruchu a motivace k jejich návštěvě
Barbora Jelínková