Bc. Marie Chladilová, DiS.

Bachelor's thesis

Marketingová strategie

Marketing Strategy
Abstract:
Tato bakalářská práce má za cíl vysvětlit, co je to marketingová strategie podniku a čím je tvořena. Hlavní část práce se věnuje podniku Knihkupectví X. Je v ní popsána jeho současná marketingová strategie. Dále tato část bakalářské práce obsahuje návrhy marketingové strategie pro podnik, vyhodnocení jejich efektivnosti a návrh harmonogramu.
Abstract:
This bachelor thesis aims to explain what is the marketing strategy of a company and what it consists of. The main part of the thesis is devoted to the company Knihkupectví X. It describes its current marketing strategy. Furthermore, this part of the bachelor thesis contains proposals for a marketing strategy for the enterprise, an evaluation of their effectiveness and a proposal for a timetable.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 7. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 9. 2022
  • Supervisor: Ing. Jitka Sládková, Ph.D.
  • Reader: Ing. David Král, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola Sting, o.p.s.