Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace – Tereza MRÁZKOVÁ
Tereza MRÁZKOVÁ
Bakalářská práce
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
New possibilities and approaches in the application of alternative and augmentative communication
Anotace:
Cílem předkládané práce je přiblížit nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace, konkrétně definování možností využití a aplikace komunikačních strategií a systémů alternativní a augmentativní komunikace u dětí s vícenásobným postižením. Teoretická část práce se zabývá osobností dítěte s vícenásobným postižením, jeho vývinem a komunikací a poté problematikou alternativní …víceAbstract:
The aim of the thesis is to present new possibilities and approaches in the application of alternative and augmentative communication, specifically to define the possibilities of using and applying communication strategies and systems of alternative and augmentative communication with children with multiple disabilities. The theoretical part deals with the definition of multiple disabilities, the characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Edita Satinská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MRÁZKOVÁ, Tereza. Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Občanská výchova se zaměřením na vzdělávání / Občanská výchova - Anglický jazyk (se zaměřením na vzdělávání, pro ZŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí se sluchovým postižením a přidruženými vadami
Alena Roučová -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s PAS, které mají narušenou komunikační schopnost
Žaneta Novotná -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová