Jan Silák

Bakalářská práce

Generování 3D modelů měst v Blenderu

Generating 3D City Models in Blender
Anotace:
Cílem této práce je navrhnout a implementovat funkční modul k programu Blender, který umožňuje procedurální generování 3D modelů měst dle parametrů zadaných uživatelem. K tvorbě tohoto modulu je využito co nejširší škály funkcí nástroje Geometry Nodes.
Abstract:
The aim of this thesis is to design and implement a functional module for Blender, which allows procedural generation of 3D models of cities according to user-specified parameters. To create this module, the widest possible range of features of the Geometry Nodes tool is used.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Pavel Pokorný, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Silák, Jan. Generování 3D modelů měst v Blenderu. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe