Adam Ruprich
Bachelor's thesis
Marketingová strategie značky CERAMIN
CERAMIN brand marketing strategy
Abstract:
Bakalářská práce "Marketingová strategie značky CERAMIN" se zaměřuje na porovnání výkonnosti různých online marketingových kanálů a jejich dopad na značku CERAMIN v kontextu klíčových výkonnostních metrik v kontextu online marketingu. V teoretické části práce jsou zkoumány základní principy online marketingu. Analytická část obsahuje detailní vyhodnocení dat získaných z kanálů Google Ads, Meta a Pinterest …moreAbstract:
The bachelor thesis "CERAMIN brand marketing strategy" focuses on the comparison of the performance of different online marketing channels and their impact on the CERAMIN brand in the context of key performance metrics in the context of online marketing. In the theoretical part of the thesis, the basic principles of online marketing are examined. The analytical part includes a detailed evaluation of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jitka Ludvíková
- Reader: Lucie Charvátová, MBA
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková -
Strategie využití online reklamních systémů
Martin Hlaváček -
Marketingové plánování firmy Svět z dronu a strategie reklamních kampaní pro její digitální marketing
Vladimír Merta -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
Marketing a sociální sítě podniku
Tereza Splítková -
Marketing na sociálních sítích ve společnosti Alza.cz
Jan Synek -
Výkonnostní marketing pro expanzi startup pracovního portálu na vybraných trzích
Tereza Jakschová -
Internetový marketing
Tomáš Sýkora