Bc. Michal Ročeň

Master's thesis

Budování značky

Brand Building
Abstract:
V diplomové práci na téma Budování značky se řeší stávající situace na trhu, kdy společnost hledá nové možnosti k růstu a současně chce udržet svou stávající pozici. Práce se zabývá průzkumem trhu a identifikací konkurence za využití primárního a sekundárního výzkumu, který byl proveden prostřednictvím dotazníkového šetření a osobního dotazování v místech prodeje, zaměstnanců z marketingového oddělení …more
Abstract:
The thesis "Brand Building" addresses an existing situation in the market, where companies look for new growth opportunities and at the same time want to maintain their current positioning. The thesis draws on market research and competitor identification using primary and secondary research, which were carried out using a questionnaire and personal interviews at points of sale and with marketing department …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
  • Reader: Lucie Mašterová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON