Bc. Ján Grozanič

Diplomová práce

Marketingový plán uvedenia nového poistného produktu na trh

Marketing plan of a new insurance product on the market
Abstract:
This thesis deals with compiling marketing plan introduction of a new insurance product on the market for insurance Wüstenrot, and. p. The thesis is divided into three chapters. The first part is characterized by the importance of marketing planning in insurance. In the second part we analyze Wüstenrot insurance, and. p. and the Slovak insurance market for the setting up of a new insurance product …více
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá zostavením marketingového plánu uvedenia nového poistného produktu na trh pre poisťovňu Wüstenrot, a. s.. Diplomová práca je rozdelená do troch kapitol. Prvá časť charakterizuje význam marketingového plánovania v poisťovníctve. V druhej časti analyzujeme poisťovňu Wüstenrot, a. s. a slovenský poistný trh pre potrebu zostavenia nového poistného produktu na trh. Tretia kapitola …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
  • Vedoucí: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.
  • Oponent: Ing. Zuzana Littvová, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance