Marketingový plán uvedenia nového poistného produktu na trh – Bc. Ján Grozanič
Bc. Ján Grozanič
Diplomová práce
Marketingový plán uvedenia nového poistného produktu na trh
Marketing plan of a new insurance product on the market
Abstract:
This thesis deals with compiling marketing plan introduction of a new insurance product on the market for insurance Wüstenrot, and. p. The thesis is divided into three chapters. The first part is characterized by the importance of marketing planning in insurance. In the second part we analyze Wüstenrot insurance, and. p. and the Slovak insurance market for the setting up of a new insurance product …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá zostavením marketingového plánu uvedenia nového poistného produktu na trh pre poisťovňu Wüstenrot, a. s.. Diplomová práca je rozdelená do troch kapitol. Prvá časť charakterizuje význam marketingového plánovania v poisťovníctve. V druhej časti analyzujeme poisťovňu Wüstenrot, a. s. a slovenský poistný trh pre potrebu zostavenia nového poistného produktu na trh. Tretia kapitola …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ekbpz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.
- Oponent: Ing. Zuzana Littvová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Service Marketing Mix in Chosen Company
Veronika Beskydiarová -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Comparison of marketing in India and Czechia
Rohith Infant Felix Arputharaj -
Evaluation of Marketing Mix in a selected company
Jan Langmaier -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
Marketing mix evaluation in a market oriented company for a specific brand
Šárka Hroníčková