Bc. Tetiana Yadykina

Diplomová práce

Aplikace principů mezinárodního marketingu konkrétní multinacionální firmy

The Application of Principals of International Marketing of Actual Multinational Firm
Anotace:
Diplomová práce se zabývá mezinárodním marketingem a taky o společnostech kteří bojují za liderstvo v něm. V prací popsáno specifika a taky principy který používají v mezinárodním marketingu, jak společností propagují svůj produkt. Problémy v mezinárodním marketingu který postíhají společností. Česky firmy který rozšiřují svůj podnikatelský záměr se zahraničními společnostmi, musí počítat situace ve …více
Abstract:
The diploma thesis deals with international marketing as well as about the companies that fight for the leadership in it. The work describes the specifics and principles used in international marketing as the company promotes its product. Problems in international marketing that drive companies. Czech companies that expand their business plan with foreign companies must count on the world's economic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 1. 2018
  • Vedoucí: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
  • Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze