Aplikace principů mezinárodního marketingu konkrétní multinacionální firmy – Bc. Tetiana Yadykina
Bc. Tetiana Yadykina
Diplomová práce
Aplikace principů mezinárodního marketingu konkrétní multinacionální firmy
The Application of Principals of International Marketing of Actual Multinational Firm
Anotace:
Diplomová práce se zabývá mezinárodním marketingem a taky o společnostech kteří bojují za liderstvo v něm. V prací popsáno specifika a taky principy který používají v mezinárodním marketingu, jak společností propagují svůj produkt. Problémy v mezinárodním marketingu který postíhají společností. Česky firmy který rozšiřují svůj podnikatelský záměr se zahraničními společnostmi, musí počítat situace ve …víceAbstract:
The diploma thesis deals with international marketing as well as about the companies that fight for the leadership in it. The work describes the specifics and principles used in international marketing as the company promotes its product. Problems in international marketing that drive companies. Czech companies that expand their business plan with foreign companies must count on the world's economic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/15174/vsh_m_a2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
YADYKINA, Tetiana. \textit{Aplikace principů mezinárodního marketingu konkrétní multinacionální firmy}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/xjirzn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
International marketing strategy of Faculty of Economics and Administration, Masaryk University
Daria Borovko -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
International Direct Marketing of the selected company
Laura Hošek -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
International Direct Marketing of the selected company
David Kopřiva TEST -
"My jsme Tibeťané, a toto je náš příběh": dynamika diskurzů a propagandistických strategií Tibetského muzea v Dharamsale
Martin Špirk