Personální marketing a jeho uplatnění v podnikové praxi – Bc. Ladislav Müller, DiS.
Bc. Ladislav Müller, DiS.
Diplomová práce
Personální marketing a jeho uplatnění v podnikové praxi
Human Resources Marketing in Business Practise
Anotace:
Abstrakt Cílem této diplomové práce je analyzovat strategii personálního marketingu, jeho postavení a funkčnosti ve sledované společnosti a navrhnout doporučení pro možné změny s ohledem na zlepšení zaměstnavatelské pověsti podniku. V teoretické části nastudováním odborné literatury zpracuji problematiku personálního marketingu se zaměřením na personální činnost. Jeho dopad na činnost podniku v oblasti …víceAbstract:
Abstract The aim of the diploma thesis is to analyze strategy of personnel marketing, its position and functionality in a reference company and suggest recommendation for changes with respect to improvement of employer's reputation. In the theoretical part there will be utilized, by preparation of technical literature, the issue of personnel marketing, focusing the personnel activity. It´s impact on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d5c1t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Jiří Zahrádka
- Oponent: Ing. Robin Čejka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing a jeho vliv při získávání zaměstnanců: Portál
Eliška Novotná -
Personální marketing na příkladu malé firmy
Aneta Jedličková -
Personální marketing konkrétního podniku
Pavla Lišková -
České mýty, pověsti a legendy Středočeského kraje a jejich aplikace v cestovním ruchu
Michaela Vaňurová -
Management a leadership a jejich provázání s motivačními a stimulačními nástroji podniku
Zlata Čáková -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Personální marketing jako nástroj stabilizace zaměstnanců
Barbora Pošvecová -
Odměňování zaměstnanců jako nástroj jejich motivace a udržení
Gabriela Poláková