Etika v podnikání jako faktor růstu image organizace – Jiří Bělehrad
Jiří Bělehrad
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Etika v podnikání jako faktor růstu image organizace
Anotace:
Teoretická část práce definuje vliv etiky v podnikání jako faktoru růstu image organizace a její vnímaní veřejností. Dále popisuje odpovědnost organizací vůči společnosti a jejich faktory ovlivňující etické jednání. Praktická část se zabývá šetřením, jehož účelem bylo zjištění, jak zaměstnanci ve firmách vnímají etické chování, které se týká jak zaměstnanců samotných, tak jejich zaměstnavatelů.Abstract:
Der theoretische Teil definiert den Einfluss der Wirtschaftsethik als Faktor für die Entwicklung des Organisationsimages und ihre Wahrnehmung durch die Öffentlichkeit. Es beschreibt auch die Verantwortung von Organisationen gegenüber der Gesellschaft und die Faktoren, die ihr ethisches Verhalten beeinflussen. Der praktische Teil befasst sich mit der Untersuchung, deren Zweck es war, zu bestimmen, wie …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 2. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Veřejně správní akademie - vyšší odborná škola, s.r.o.
vyšší odborný program / obor:
63-42-N/01 PERSONÁLNÍ ŘÍZENÍ/ 63-42-N / .. PERSONÁLNÍ ŘÍZENÍ
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost vybrané organizace ve veřejné správě
Tereza Králová -
Společenská odpovědnost organizace jako faktor výběru zaměstnavatele
Olena Tyltina -
Společenská odpovědnost organizace
Matěj Titěra -
Společenská odpovědnost organizace
David Řezníček -
Společenská odpovědnost organizace BAC
Marie Vocaskova -
Společenská odpovědnost vybrané organizace
Michaela ŠPILLEROVÁ -
Společenská odpovědnost příspěvkové organizace statutárního města Ostravy
Aneta Skulinová -
Společenská odpovědnost vybrané organizace
Petr Masopust