Projekt zlepšení komunikace se zákazníky prostřednictvím výstavy DRUPA 2008 ve firmě SOMA – Bc. Alena ŠKOLNÍKOVÁ
Bc. Alena ŠKOLNÍKOVÁ
Diplomová práce
Projekt zlepšení komunikace se zákazníky prostřednictvím výstavy DRUPA 2008 ve firmě SOMA
PROJECT OF IMPROVEMENT OF COMMUNICATION WITH CUSTOMERS THROUGH THE DRUPA EXHIBITION IN THE COMPANY SOMA
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem projektu zlepšení komunikace se zákazníky firmy SOMA prostřednictvím výstavy DRUPA 2008. Práce vysvětluje význam komunikace se zákazníky před, během a po výstavě a analyzuje tuto činnost na výstavách, kterých se firma SOMA zúčastnila v letech 2004 až 2006. Hlavním cílem práce je odhalit pomocí těchto analýz silné a slabé stránky firmy SOMA v oblasti komunikace se zákazníky …víceAbstract:
This graduation thesis is engaged in project of communication improvement with SOMA company customers through the DRUPA 2008 exhibition. The thesis explains the meaning of communication before, during and after the exhibition and analyses this activity on exhi-bitions which the SOMA company has been attended during 2004 to 2006. The main goal of the thesis is to detect the strengths and weaknesses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor:
6441
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠKOLNÍKOVÁ, Alena. \textit{Projekt zlepšení komunikace se zákazníky prostřednictvím výstavy DRUPA 2008 ve firmě SOMA}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/xjsr5h/.
Jak správně citovat práci
ŠKOLNÍKOVÁ, Alena. Projekt zlepšení komunikace se zákazníky prostřednictvím výstavy DRUPA 2008 ve firmě SOMA. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 03. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Návrh nástrojů marketingové komunikace elektromobilů vůči českému zákazníkovi
Nikita Doronin -
Vliv brýlí a make-upu na vnímanou sexuální přitažlivost žen v kontextu preference vyššího lokálního kontrastu v pozorovaném obrazu.
Dominik STANEK -
Navazování vzájemné důvěry a blízkosti u jedinců hrajících počítačové hry
Dominik STANEK -
Konstrukční návrh vozíku do vnitřního i venkovního prostředí
Radim Stanek -
Verejný ochranca práv v Slovenskej republike
Stanislav Stanek -
Konstrukce nedeterministických konečných automatů
Timotej Stanek -
Zhodnocení konkurenceschopnosti a návrh konkurenční strategie podniku působícího na poli elektromobility
Michal Stanek