Srovnání věrnostních programů Emirates Skywards a Miles&Smiles a jejich místo v marketingové strategii daných leteckých společností – Evangelina Iakovleva
Evangelina Iakovleva
Bakalářská práce
Srovnání věrnostních programů Emirates Skywards a Miles&Smiles a jejich místo v marketingové strategii daných leteckých společností
Comparison of Emirates Skywards and Miles&Smiles loyalty programs and their position in the marketing strategies of those airlines
Anotace:
Tato bakalářská práce bude popisovat letecké společnosti Emirates a Turkish Airlines, jejich věrnostní programy a to, jak ovlivňují marketingovou strategii těchto leteckých společností. Hlavním cílem této práce bude posouzení vlivu věrnostních programů na letecké společnosti a jejich marketingovou strategii. V teoretické části budou popsány teoretické pojmy, které jsou nezbytné pro pochopení tématu …víceAbstract:
This bachelor thesis will describe Emirates and Turkish Airlines, their loyalty programs and how they influence the marketing strategy of these airlines. The main objective of this work will be to assess the impact of loyalty programs on airlines and their marketing strategy. In the theoretical part, the theoretical concepts that are necessary for understanding the topic will be described: aviation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90208
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Vera Yudina
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
IAKOVLEVA, Evangelina. \textit{Srovnání věrnostních programů Emirates Skywards a Miles\&{}Smiles a jejich místo v marketingové strategii daných leteckých společností}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/xjug78/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90208
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Karolína Jurčeková -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Tomáš Vaněk -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Michaela Svobodová