Evangelina Iakovleva

Bakalářská práce

Srovnání věrnostních programů Emirates Skywards a Miles&Smiles a jejich místo v marketingové strategii daných leteckých společností

Comparison of Emirates Skywards and Miles&Smiles loyalty programs and their position in the marketing strategies of those airlines
Anotace:
Tato bakalářská práce bude popisovat letecké společnosti Emirates a Turkish Airlines, jejich věrnostní programy a to, jak ovlivňují marketingovou strategii těchto leteckých společností. Hlavním cílem této práce bude posouzení vlivu věrnostních programů na letecké společnosti a jejich marketingovou strategii. V teoretické části budou popsány teoretické pojmy, které jsou nezbytné pro pochopení tématu …více
Abstract:
This bachelor thesis will describe Emirates and Turkish Airlines, their loyalty programs and how they influence the marketing strategy of these airlines. The main objective of this work will be to assess the impact of loyalty programs on airlines and their marketing strategy. In the theoretical part, the theoretical concepts that are necessary for understanding the topic will be described: aviation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Vera Yudina

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90208