Analýza využití product placementu v českých seriálech – Nikola Neuwirthová
Nikola Neuwirthová
Bachelor's thesis
Analýza využití product placementu v českých seriálech
Analysis of Using Product Placement in Czech Televison Series
Abstract:
Jako téma pro bakalářskou práci si autorka vybrala využití product placementů v českých seriálech. Cílem bylo zjistit míru a způsoby využívání product placementů ve vybraných seriálech, Ulice a Slunečná. Také bylo zkoumáno, zda respondenti vnímají tuto formu reklamy, případně jak ji vnímají a jaký má na ně vliv. K získání výsledků bylo potřeba provést dvě výzkumné metody – pozorování a dotazování. …moreAbstract:
As a topic for bachelor thesis, the authoress has chosen the using of product placement in Czech television series. The aim was to find out the extent and ways of using product placement in selected series, Ulice and Slunečná. It was also examined whether the respondents perceive this form of advertising, or how they perceive it and what effect it has on them. To obtain the results, it was necessary …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2021
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/143249
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2021
- Supervisor: Petr Lůžek
- Reader: Ondřej Riffler
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEUWIRTHOVÁ, Nikola. \textit{Analýza využití product placementu v českých seriálech}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2021. Available from: https://theses.cz/id/xk495h/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Petra Franková -
Product placement v české audiovizuální tvorbě, jeho klady a zápory
Juraj Pilát -
Product placement a jeho role v marketingových komunikacích
Martin Slifka -
Využití Product placementu v integrované marketingové komunikaci
Tereza Baštová -
Produkt placement jako nová forma komerční komunikace
Štěpán Kadlec -
České oděvní blogy jako nástroj product placementu
Dominika Lukášová -
Produkt placement, jako marketingová podpora v audiovizuálních dílech
Petr Pelc -
Analýza využití nástrojů product placementu, sponzoringu a reklamy firmy Tescoma
Markéta FILOVÁ